دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید آپ موزیکس

دانلود اهنگ جدید شاد,دانلود آهنگ خارجی,دانلود آهنگ قدیمی,دانلود آهنگ جدید رپ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,اهنگ غمگین,اهنگ جدید ایرانی 2018

دانلود آهنگ جدید آپ موزیکس

دانلود اهنگ جدید شاد,دانلود آهنگ خارجی,دانلود آهنگ قدیمی,دانلود آهنگ جدید رپ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,اهنگ غمگین,اهنگ جدید ایرانی 2018

دانلود اهنگ جدید شاد,دانلود آهنگ خارجی,دانلود آهنگ قدیمی,دانلود آهنگ جدید رپ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,اهنگ غمگین,اهنگ جدید ایرانی 2018

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره مهدی جهانی + متن آهنگ

Download Ahange Bekhab Donya Del Man Ba Kasi Kari Nadareh

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره

دل من میل دلداری نداره



دانلود آهنگ بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره مهدی جهانی

متن کامل آهنگ مهدی جهانی بخواب دنیا دل من

دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره

اگه نمیتونه تنهات بزاره تو که خوب میدونی نداره چاره

دست من نیست اگه بارون میاد یادت میفتم

به کسی از تو من چیزی نگفتم اگه دستات بیاد باز میشه مشتم

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره

دل من دیگه دلداری نداره

خودتو دادی تنهاییو یادم نشست روی دلم غصه ی عالم

مگه میشه نریزه اشک آدم مگه میشه که من یادت نباشم

دیگه این دل بلد نمیشه راشم یه جوری زخم زدی نمیشه پاشم

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره

دل من دیگه دلداری نداره

-

دانلود آهنگ

نظرات (۱)

  • سوییچ صنعتی
  • خیلی قشنگ بود ممنون :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی